10.01.2009

Fin de semana en Sitges I: Viernes 9 tarde

Bueno, con todo el calendario colgado, y mi disponibilidad de hombre mortal con un trabajo de horarios estándar, y asistencia festivalera de viernes tarde a domingo mediodía, he seleccionado el segundo fin de semana del festival para dejarme caer por Sitges.
Puesto que entre semana los mortales trabajamos, quedan descartadas todas aquellas buenas intenciones que tenía en el post anterior. Con resignación, no me queda otra que perderme los primeros puestos de mi lista de prioridades. Me perderé Vengeance, Splice, Metropia, Summer Wars, Orphan, Kinatay, Panique au Village y un largo etc.
Así que, viendolo no como un inconveniente, sino como una oportunidad para descubrir unas películas que de otra manera es posible que hubiesen quedado relegadas a un segundo plano en mi horario, e intentando cuadrar horarios y evitar solapamientos, he aquí mi plan para el fin de semana del 9 al 11 de esta edición del festival de Sitges:
Viniendo de Barcelona, en un Rodalies (la aventura de tu vida), y si pese a los esfuerzos de RENFE por hacerme la vida imposible soy capaz de llegar a las 19h a Sitges, me escaparé a ver Merantau, en el Retiro, que será prácticamente mi casa durante todo el fin de semana. La decisión está entre "Merantau", ración de mafia indonesia y "La terre de la folie", un documental sobre la tendencia de los habitantes de una región francesa a la locura. Ambas tienen una pinta fenomenal.



Como segundo plato, y antes de cenar, me dejaré caer por el entrañable casino Prado, para ver "Morphia" a las 21h. "Morphia" es un film ruso ambientado en 1917, sobre un doctor y su adicción a la morfina. La alternativa a "Morphia" es "9", una película de animación realmente atractiva, pero que viendo Tim Burton en la producción, me asegura su futuro visionado en las salas comerciales.



Y como el cuerpo humano tiene sus necesidades, y la maratón requerirá concentración y tener el estomago lleno (pese a las provisiones de las que haré acopio), irremediablemente tendré que saltarme Tetsuo, o Carriers. El hecho de saltarse esta sesión, también asegura buena prioridad en la cola de la maratón, es decir, un buen sitio, imprescindible para la larga sesión que se nos echará encima.
Bien, ahora con el estómago lleno y la mochila también, llega el momento de la primera maratón. Debido a la sensibilidad de mis acompañantes, la sesión "Vampire Girl vs Frankenstein Girl + Samurai Princess+ Hard Revenge Milly" del Retiro desgraciadamente queda descartada. Así que, a elegir entre la sesión "Survival of the Dead + Dead snow", (la última del tito George A. Romero y una de zombies nazis); o la alternativa que es "Book of Blood + Dread + The Human Centipede", las dos primeras inspiradas en relatos de Clive Barker y con una pinta genial, y la tercera, el plato fuerte de Midnight Extreme de este año. Los Zombies ganan fuerza y serán la opción elegida con toda probabilidad.






Y con estas imágenes todavía en mi retina, llegará la hora de dejarse envolver por las sombras hasta la mañana siguiente.

8 comentarios:

hiulit dijo...

Ei Robert, nosaltres anem a veure Splice, jojojoj (risa maligna)

I m'hagués fet molta gràcia veure REC 2 (però ens esperem i no passa res), Goemon, que la fan el divendres i no pot ser.. Malice in Wonderland (però les fan a uns horaris infernals) i la nova d'Evangelion.. bueno encara es pot parlar tot i potser hi acabo anant i les que vindran ràpid al cine comercial: Toy Story 3D i 9 (que té molt bona pinta)

BarcelonaMade dijo...

Oi que ets el Xavi? :)
Quin dia hi anireu? Nosaltres vam comprar entrades pel segon finde (Accidents happen, maratons...), però potser l'Alícia també ens aconsegueix alguna per aquest dissabte, (Summer Wars i Dogtooth és la intenció). REC 2 ens haurem d'esperar als cines, i 9 també. Malice i Splice pinten genial!

hiulit dijo...

sóc el Xavi si jeje

a veure Splice i anem el dimarts dia 6, amb uns amics meus, és una mica "apurat" perque arribarem a BCN tardet, però val la pena.. i després l'Ariadna m'ha dit d'anar amb vosaltres un altre dia, així que no sé.. suposos que ho parlarem més tard us direm quelcom :)

BarcelonaMade dijo...

Ei Xavi! Doncs ja he parlat amb l'Ari. En principi potser mirem aquestes que t'he dit, però a la nit, si voleu, podem veure "Thirst" de Park Chan-Wook, el director de Old Boy, i que pinta mooolt bé :)
Ja ho anirem parlant!

hiulit dijo...

Si aquesta m'havien comentat. té bona pinta!! parlem!

Sergi dijo...

ep!
sembla que no coincidirem en cap el divendres 9 jeje. jo el que tinc en ment (que no comprat) veure es

18.45 - auditori - paranormal activity
22.45 - auditori - carriers
23.15 - retiro - tetsuo 3
01.00 - prado - book of blood + dread + human centipede

lo possible dins d'aixo vaya!
kin planning tens pels altres dies?

Dante dijo...

Barcelona Made, has de veure "Paranormal Activity" y explicar-la, em moro de ganes de veure-la. Vaig pillar un tràiler l'altre dia per la tele i em vaig quedar de pedra.
"REc2" té molt boan pinta també i "Dead Snow" la vaig veure fa temps per Internet: sang i vísceres sense treva.
Sembla que hi ha pelis de zombis interessants. Però quina enveja! Jejejej.
Que vagi bé!

BarcelonaMade dijo...

* Hola Sergi, gràcies pel comentari. La marató hem tingut algun problema amb les entrades i encara no està clar si farem zombies, o la de Book of blood. La teva selecció és molt bona, Tetsuo té una pinta genial, i com diu Dante, el tràiler de Paranormal Activity és espectacular. Dissabte faré, a priori,
- Accidents Happen
- La casa sin fronteras (aquesta sobre la marcha)
- Solomon Kane
- Marató de Wasting Away i Revenant

* Hola Dante, Rec2 i Paranormal Activity les hauré en una altra ocasió, ja que la meva xicota es "sensible" a aquest tipus de pelis :) Ja explicaré per aquí les sensacions de les que vegi!